طرز تهیه شیرینی هلو

شیرینی هلو، یک شیرینی خوشمزه فیلینگ دار با ظاهری زیبا می باشد که برای مهمانی های رسمی بسیار مناسب است. ممکن است تهیه شیرینی هلو سخت به نظر برسد اما با کمی تمرین می توانید این شیرینی لذیذ را در خانه درست کنید. در ادامه سایت شانا، طرز تهیه شیرینی هلو را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه شوید.

مواد لازم برای تهیه شیرینی هلو

    2/1 فنجان آرد

    به میزان لازم نمک

    4 قاشق غذاخوری خامه

    5 قاشق غذاخوری کره آب شده

    1 فنجان شکر سفید

    4/1 فنجان شکر قهوه ای

    1 الی 2 عدد تخم مرغ

    2 قاشق غذاخوری خامه ترش

    2/1 قاشق غذاخوری وانیل

    2/1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر

    به میزان لازم روغن

    به میزان لازم هلو

    به میزان لازم رنگ خوراکی

    6 قاشق غذاخوری شیر

    به میزان لازم برگ نعناع

طرز تهیه شیرینی هلو

قدم اول

در قدم اول طرز تهیه شیرینی هلو، خامه را با 3/1 فنجان شکر سفید، کره و شکر قهوه ای مخلوط و هم بزنید. سپس تخم مرغ، وانیل و خامه ترش را به مواد اضافه کنید و دوباره هم بزنید. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید تا گرم شود.

قدم دوم

آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید و کم کم به مواد بالا اضافه کنید و تا زمانی که یک خمیر یک دست حاصل شود آن را هم بزنید. سپس با کمک خمیر شیرینی هلو، توپ های یک اندازه درست کنید و کمی خمیر گرد شده را صاف کنید و در سینی فری که با کاغذ روغنی پوشانده شده است، بچینید.


مطالعه مقاله طرز تهیه ماکارون با مربا رو فراموش نکن!

قدم سوم

در قدم بعدی طرز تهیه شیرینی هلو، سینی را به مدت 15 دقیقه در فر گذاشته و اجازه دهید تا شیرینی هلویی کاملا پخته شود. پس از سرد شدن شیرینی ها، یک حفره داخل آن ها ایجاد کنید. یکی از شیرینی ها برداشته و حفره را با مربای هلو پر کنید و شیرینی دیگری را روی آن قرار دهید. به همین صورت باقی شیرینی ها را نیز آماده کنید.

قدم چهارم

در دو ظرف به صورت جداگانه، 3 قاشق شیر و به همراه کمی رنگ خوراکی زرد و قرمز اضافه کنید سپس به کمک یک قلمو، یک طرف شیرینی ها را زرد و طرف دیگر را قرمز کنید. و در آخر شیرینی هلو را در شکر بغلتانید و از برگ نعناع برای تزیین آن استفاده نمایید.